woops

har visst glömt blogga. heheh, menmen. i lördags slutade det med att jag sov med denice, och i söndags åkte vi till kupolen, sen träffa jag moa och åsalinn en stund, sen va jag med amanda och denice, och sen sov börje här:) igår så kom denice michelle och amanda hit och grilla, och efter det kom det lite fler folk. hade en rolig valborg iallafall :D och idag kom mammsen hem från tyskland, så hon har köpt godis till mig :):):):):) och vit choklad till nisen haha :) nu snart ska jag slå mig ner och plugga matte. tagga nationella.. ska plugga en stund iallafall, för om 20 minuter börjar desperate housewifes, och det ska jag ju hinna se också haha :D men nej nu orkar jag inte skriva mer xD

okej, snodde bilden av denice, för jag knäppte inga kort på hela kvällen, så dedär är den enda bilden jag kunde tänka på att lägga ut från valborg.. hoppas det är ok deniiccceee:) haha jaja puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0