With you.

hejhejhejhej
duktigast på att uppdatera känner jag :):):) jaja. idag va jag iallafall i skolan, och efter det åkte jag och far min till kupolen, fick ett par svarta jeans av pappa:) sen kom jag hem. då åkte jag till pernilla och hälsade på valparna, döör vad söta dom är<333333 sen åkte jag hem till mormor:D och nu har jag duschat och ska väll sova snart nångång! juste. imorgon efter skolan ska jag va med amanda och nisen, så åker vi och kollar på åvestadals kabaré:) wiiho. sen på onsdag är vi lediga! fan va skönt! sen äre bara en riktigt skolvecka kvar, sen äre bara lekar och grejjer sista veckan :D fyfaaaan vad skönt. hiho
nej nu har jag intget mer att skriva. puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0