va ju nästan lite kul

Tre namn du lyssnar till: Johanna, johanna och johanna
Något du tycker om med dig sälv: älskar hela mig, omg jag är ju så perfekt överallt liksom xD
Någonting du inte tycker om med dig själv: jag är tråkig
Vad är du mest rädd för: spindlar, ormar och äckliga kryp
Tre saker du vill ha varje dag: donken, godis och cola nejmen, min säng, mina kompisar och min hund & ninis hihi
Tre saker du absolut inte kan göra: äta ärtsoppa, vara tyst en hel dag, och vara utan min mobil haha
Vad tycker du om att göra: va med kompiisar, träna, äta, sova osv
Vad vill du göra just nu: nånting roligt
Bästa känslan: vene, att man är glad xD
Värsta känslan: besvikelse typ haha. eller om man är jättesuperduperledsen
Egenskaper du gärna vill att din partner ska ha:  bra humor (xD) omtänksam osv
Är du kär just nu: nej
Vill du gifta dig?: ja nångång
Vad vill du göra innan du dör?: leva
Din käraste ägodel?: min telefoooon
Någonting du vill ha i present?: presentkort på mcdonalds xD
Vad har du på dig just nu?: kläder
Favoritkläderna?: mjukisar och nå tjocktröja
Favoritdjur: hund
Favoritmusik: ingen speciell
Favoritlåt: har ingen
Tråkigaste skolämnet: matte, och so. sen så är ju svenska jäävligt tråkigt också
Stjärntecken: oxeee
Favoritbok: läser inte böcker. när jag va liten läste jag acketidningar dock xD
5 stycken filmer du tycker om: dagboken, armageddon, pearl harbor, ladder 49 och titanic. sen tycker jag om massa flera men jajaa
Tv-program?: finns väl ett antal
Favoritdoft: det som luktar gott haha
Favortimat: det som är gott
Favoritdricka: COLA
Favoritgodis:  det som är gott
Vart vill du åka nånstans?: usa, thailand, utomlandet
Ögonfärg: gråblå
Längd: typ, 163. vet inte riktigt xD
Jag tror på: tomten.
Jag spelar: sims xD
Person du beundrar: lol, ingen

Trackback
RSS 2.0