hurtful

hejhejhej, har försökt mobilblogga typ 3 gånger dom senaste dagarna, men min bögtelefon vill ju tydligen inte. men jaja. i fredags va jag till lillsjön med amanda och denice efter skolan. bäst! sen va jag och amanda på mcdonalds:))) igår va jag med denice, men vi gjorde typ ingenting haha... åkte runt. sen somna jag nån gång. idag har jag lekt lite med några från klassen, men va typ inga där, så det sög xD imorgon är det skola igen..... och så ska det bli fulare väder också.... gay
nu tänker jag gå och ta godis. nej ett grönt äpple och cola, hiho. sen ska jag kolla på big brother och sen duscha och sova:):):):):) hoppas att skolan är bombad imorgon. hehe
puss


 
grattis bästa mami på mors dag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0