Be Your Sound

hejhejhej
idag va vi lediga från skolan<3333 wiiho
aja, igår börjar vi med då. efter skolan va jag med amanda, sen va jag amanda och denice och kolla på åvestadals kabaré, sen va vi till donken, hehe
sen idag så vakna jag och amanda upp hemma hos mig, sen vid 12 ungefär åkte vi hem till denice och sola och bada hela dagen, älska vädret! imorgon är det skola som gäller igen, och sen på fredag efter skolan så ska jag leka med mina två fina tjejor igen, då ska vi ha grillmys om vädret tillåter, men det ska det nog göra! :D sen äre bara att tagga matchfan på lördag, wooppaa!
okej nu ska jag kanske skriva på min so-uppsats istället. höhö puss
nyastebilden.nu :):)<33 xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0