You're beautiful

hejsanhoppsa, jag har tråkigt, så kan lika gärna blogga. hehe
jaja, jag och amanda va iallafall och köpte godis, sen åkte vi hem, till mig, sen träffa vi kim en stund, och gjorde ingenting.
sen åkte jag och amanda till ica, sen hem och kolla på big brother, wöhöo, rodney tillbaka!
sen skjutsa jag hem henne, och nu sitter jag här. emo, och har ingenting att göra. och är allmänt tpl så att säga.
juste, har städat hela rummet idag och, med mors hjälp. haha
imorgon ska jag väll till skolan.
sen måste jag plugga biologi-.-
vafan ska man ha nationella för. va ju en jävligt dålig ide enligt mig
nej nu ska jag sova och hoppas att jag aldrig vaknar.
hejdå

och så lägger jag upp en bild på min finfinfinfina vän, för hon är så fin och underbar på alla sätt och vis♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you!!!

2012-03-12 @ 12:46:46
URL: http://linnburmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0