superbas

wooppaa hiho
hej! idag är en värdelös dag, vill ni veta varför? haha ja klart ni vill xD
jo, min so-lärare ger oss kriterier på ett prov vi ska ha, men sen när vi ska göra provet, så äre inte dom frågorna som det va på kriterierna, lika kul varje gång :):):) getballe
sen ska jag ut en sväng, antingen tar jag livet av mig, eller så gör jag någonting annat hiho.:) tippar på nånting annat. idag iallafall. eller min bil kanske tippar? då dör jag också, ja oj vad kul.
idag åt jag kina också, det är god mat som kinesjävlar lagar, och svenskar serverar, kom jag fram till. wooppaa
nu är mina fingrar trötta, för jag skriver så extremt bra och mycket, eller aa. hihohihohihohiho gggay
hörs nångån. puss och kram från en banan, eller nå. va ju fan inte ens kul.

hej cpmongoäckelbajs


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cäääääpääää

2012-03-29 @ 16:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0