okejokej, ni behöver inte läsa

SENASTE:

1. Dryck: cola

2. Telefonsamtalet: nisse

3. SMS: mickää

4. Sång du lyssnade på: collide, acoustic version. med howdie day xD


HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: hahah dejtat, fult de lät

7. Har någon varit otrogen mot dig: haha fan vet jag om det

8. Varit kär: ja

9. Förlorat någon speciell person: japp

10. Varit deprimerad: jag har deppat sönder, sen deppat lite till xD

11. Varit så trött att du somnat sittandes: jaaa


DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. svart

13. vit

14. rosa


I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: jaa

16. Fått ditt hjärta krossat: njaejo, krossat och krossat, men typ

17. Skrattat så att du har börjat gråta: ja

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: har jag säkert

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: näj, har jag redan vetat ett tag

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: haha får man väll reda på hela tiden

21. Kysst en kompis: tror det


BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: haha använder inte msn längre

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2-3 stycken, vet inte än

24. Har du några husdjur?: en hund som är min, sen 4 äckel som jag inte ens vill ha, eller jo, ozzy<333

25. Vill du ändra ditt namn: ja, mitt namn är fult

26. Vad gjorde du under din senaste födelsedag: haha hm, jag va i skolan

27. Vilken tid vaknade du idag: 08.11

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: kollade väll tv tror jag

29. Någonting som du längtar till: sommaren

31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: jävligt mycket

32. Vad lyssnar du på just nu: the cave

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha vet inte

34. Vad gör dig irriterad just nu: jag har ont i rumpan för jag har setat på en hård stoljävel

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: johanna

37. Singel/upptagen: så singel man bara kan bli

38. Stjärntecken: oxe

39. Kille eller tjej: tjej

40. Grundskola: bergsnäs och domarhagen

41. Gymnasie: i höst dårå, karlfeldt

42. Högskola: haha tror inte ens jag kommer orka gå det

43. Hårfärg: mörkäckelbrunt

44. Långt eller kort: hår? långt, tror jag väll att det räknas som

45. Längd: 161-162, vet inte exakt

46. Vad gillar du gällande dig själv: mina ögon är ljusblå, dom är helt ok

47. Piercings: öronen och naveln

48. Tattoos: en på vristen, heter det så?

49. Höger eller vänster: höger


DIN FÖRSTA:

51. Operation: tror aldrig att jag har blivit opererad

52. Piercing: öronen

53. Tatueringen: den jag har på vristen som sagt

54. Bästa vän: denice, moa, åsalinn och börje är väll dom jag pratar mest med

55. Sporten du spelade: ridning och futtbooolll

56. Husdjur: kissemisse, som va min, men har alltid haft hundar

57. Vaccination du minns: gick väll i lekis eller nått sånt där, skulle utomlands iallafall

58. Konsert: haha typ, mora träsk kanske xD

60. Alkohol du drack: drack öl med pappa när jag va liten xD


JUST NU:

61. Äter du: ingenting

62. Dricker du: cola

63. Är du på väg att: svara på ett sms

64. Lyssnar du på: if i die young

65. Väntar du på: big brother

 

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: tror jag väll

67. Vill du gifta dig: ja

68. Karriär i åtanke: hemmafru


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: ögonen, men läpparna får ju vara fina dom också

70. Kramar eller pussar: båda

71. kort eller lång: lång

72. Yngre eller äldre: äldre

73. Romantisk eller spontan: både och

74. Snygg mage eller snygga armar: tvinga mig inte välja. både och

75. Tatueringar eller piercingar: tatuering

76. Känslig eller inte: båda

77. Ragg eller förhållande: förhållande

78. Bråkstake eller tveksam: en blandning av båda sakerna

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: ja

80. Gjort något sjukt spontant: ja

81. Tappat glasögon eller linser: vet inte

82. Varit otrogen: nej.

83. Krossat någons hjärta: inte vad jag vet

84. Har någon krossat ditt hjärta: nja

85. Har du blivit arresterad: nej

86. Dissat någon: ja

87. Gråtit när någon dött: ja

88. Gillat din killkompis: jaa


TROR DU PÅ:

89. Dig själv: haha nej verkligen inte, jag är en myt

90. Mirakel: nej

91. Kärlek vid första ögonkastet: nej

92. Himlen: den är blå ja

93. Tomten: nej

94. Att kyssas på första dejten: haha va? sär, men ja

95. Änglar: nej


SVARA ÄRLIGT:

96. Träffat två samtidigt: njae

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: i lekis tror jag väll

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: om man vill så kan man väll det xD

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: mobilen, och luft, och cola

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: ja, typ, tror det iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0