not a day goes by, without me, missing you.

tjenatjena, jonnis här. så vare inte så :pPpPPpP skoja xD
nejmen, hej!
idag var jag i skolan, och vi har nå äcklig jävla afrikavecka, så idag har vi pratat om afrika, och kollat på en afrikafilm som va 2 timmar lång, med kina. jag spelade spel hela tiden, hon tog nästan min mobil, men hon lyckades ickee. steingruber=smart? ja. haha kul jag är. eller inte
imorgon har vi också afrikaäckel, och jag orkar inte. men 90% av våra sobetyg hänger på dehär, eller nå sånt. så wiihooo, tagga afrika jaooo
på lunchen åt iallafall jag amanda malin och elvira coopsallad, världens bästa mat. sen höll jag på att tappa den, men den klara sig. sen efter skolan åkte jag hem och pluggade so, men inte fan fatta jag nånting, så åkte ner till far min och fick hjälp, så nu har jag bara en sak på första frågan kvar, och sen fråga 4, sen är jag klar xD
ska nog ner till honom imorgon också, så enkelt när han bara säger vad jag ska skriva, fast jag hjälper faktiskt till lite ibland.
herrejävlar vad ointressant allt blev och va. wöhöo, synd för er xD :D
nu ska jag inte plugga någe mer ikväll har jag bestämt. så nu slår jag mig ner och kollar på en film.
pusshej

här är min söta vän emma, vi tog coola bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0