i wanna love somebody like you

woopppaa, tja!
jag har ont i knät jag. vred till det på träningen. Allt utom skönt kan jag säga. nu sitter jag här och är emo och trött och blää dkufådlfuwkd osv... jaja, snart äre big brother, det ska jag se. sen ska jag sova, hur trött som helst, imorgon blir det mys med två av mina tjejor<3 sen slutar man ju 12, skapligt skönt! efter det åker jag hem, solar kanske eller nått, duschar, sen hämta Moa och Åsalinn, då åker vi och handlar sen ska vi laga tacos och bara mysa haha. och på lördag får vi se vad som står på schemat. jaja vi hörs mer sen, puss!
så kan jag ju bjuda på två söta bilder med en söt hund vid namn ozzy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0