every breath you take

hejhejhejehjehejehe
igår va ju jag med amanda, vi åkte till donken och åt, för ovanlighetens skull liksom. eller? jaja
sen åkte vi hem, sen hamna vi hos benny med trevligt folk, sen åkte jag hem nångång så satt jag vid datan sen sov jag. sen imorse vakna jag, åt frukost, glömde att min träning började 12 istället, så den va jag ju inte med på. bra steingruber! iallafall. nu väntar jag på att amanda ska duscha, sen ska jag åka och hämta henne, så ska vi köpa godis att llägga i våra fina mcdonald's lådor.
sen ikväll skulle vi väll kolla på big brother tror jag också, toppppen söndag!
juste, skulle ha vart duktig och plugga idag, men jag fattar ju inte ett enda jävla skit? helt sjukt.
men jaja, nationella kommer man ju äga på.
nu orkar jag inte skriva mer.
puss!

mina saknade tjejor♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0