collide

shullululu, hemmaaa nu, efter en kväll med amanda, började med thai, slutade i henens säng med kakor och big brother, och från och med om 40 minuter, då börjar mitt nyttiga liv, kan inte ha det såhär längre vafan haha
och nu snart ska jag väll byta om till en stooor tshirt eller vare heter och sen lägga mig i min underbara säng med min underbara huns och kolla tv sen sova höhö
justja, jag hat ett helt kakpaket kvar, men det ska jag kasta, eller ge till mamma, för snart börjar mitt nyttiga liv xD inge godis, eller asså jag skoja.. inge donken! okej? och sen bara godis på helger kan vi runda av det till känner jag.
snart kommer jag ha dubbelhaka utan att jag pressar fram skiten. inte bra dehär alltså.
nej nu ska jag kolla vad facebook har för sig
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0