coast 2 coast

hej.
elllller nåå.
idag började dåligt. men slutade helt ok. slitade skolan vid 2, sen åkte jag hem och gick ut och gick med smilla.
och nu sitter jag här. sen ska jag leka med nisen, och vi ska hem till amanda och kolla på skräckfilmer med henne och emma, blir nog kul!:) sen efter det så sover jag hos min nisse♥ sen imorgon får vi se vad jag hittar på. nånting blir det nog! hiho
idag slog jag rekord på att vara tyst också. va tyst i en kvart i skolan. stolt! haha skoja. men jag kan faktiskt vara tyst, jättelääänge. ingen vet bara om det. hiho och vafan skrev jag det nu för? ingen aning. nej nu va dehär tråkigt.
orkar inte skriva mer, ha en kul fredag, det ska inte jag! eller jo det ska jag
puss

woopaahhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0