chockachockaboomboom

shullulu, skoja. hej.
kan ju ta och berätta lite om mim helg för er som undrar. i fredags va jag med Moa och Åsalinn, och vi lagade tacos, sen kom Marcelos och Alexander i några minuter, sen åkte vi upp till skogsbo och skulle leka haha, sluta med att vi mest gick runt, juste Mickää och Viktor va med också, sen åkte vi väll hem nån gång, åå fyfan va kallt det va. sen igår så vakna vi nån gång, sen åkte vi ner på stan en snabbis, sen åkte dom hem och jag duschade och gjorde mig i ordning, sen hämta jag Amanda och vi åkte och fika hos Peppe och Tobbe och firade kewin lite smått. sen åkte jag och Börje hem hit så kom Mathilda och Martin en stund, kärleksparet va ute och gick :D haha så dom va dom här ett tag, sen åkte jag och Amanda upp till skogsbo så skulle vi busa, så då gick vi och mötte Viktor, och sen så kom micke och den andra Viktor också, så gjorde vi lite saker osv, sen skjutsa vi hem micke och viktor, sen fick andra Viktor köra, och vi va väll ute och åkte i typ några timmar haha. sen åkte jag och Börje hem hit och sov, och hon sover fortfarande. och ikväll ska jag sova med Denice<3333333 och nu orkar jag inte skriva nå mer, men har haft en asrolig helg iallafall!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0