cäpä

SENASTE:
Dryck: cola
Telefonsamtalet: denice
SMS: viktor
Sång du lyssnade på: how to save a life
Gången du grät: minns inte? nån gång

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: haha dejtat. aa
Har någon varit otrogen mot dig: inte vad jag vet haha
Varit kär?: aao
Förlorat någon speciell person: ja
Varit deprimerad: yes
Varit så trött att du somnat sittandes: ja

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: svart
färg 2: grå elelr vit xD
färg 3: rosa

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: japp
Fått ditt hjärta krossat: kanskeee
Skrattat så att du har börjat gråta: haha ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: nja
Insett vilka som är dina äkta vänner: ja.
Fått reda på att någon har pratat om dig: haha ja, men det va väll inget nytt
Kysst en kompis: har jag säkert

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: haha är inte inne på msn
Hur många barn vill du ha: 2 eller 3
Har du några husdjur: en hund som är min, sen 3 som är mammas
Vill du ändra ditt namn: ja ibland så
Vad gjorde du under din förra födelsedag: va väll i skolan tror jag
Vilken tid vaknade du idag: typ, kvart i 8 kanske
Vad gjorde du igår runt midnatt: tv
Någonting som du längtar till: sommaren
Senaste gången du träffade din pappa: några dagar sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: mycket
Vad lyssnar du på just nu: en röst
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: vet inte xD
Vad gör dig irriterad just nu: skolan
Vad är ditt namn: Johanna Maria Elisabeth Steingruber om man ska skriva allt sådär
Singel/upptagen: singel
Stjärntecken: oxe
Kille eller tjej: tjej?
Grundskola: bergsnäs och domarhagen
Gymnasie: karlfeltd tror jag väll
Högskola: aldrig, eller vet inte
Hårfärg: mörkt
Långt eller kort: ganska långt
Längd: 162, typ, kan vara 161 eller 163m också
Vad gillar du gällande dig själv: att jag är så bra, bäst på allt liksom. nejmen ingenting typ
Tatueringar: en blomma typ, på vristen
Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA
Operation: tror inte jag har opererat mig
Piercing: öronen, om inte det gills, så naveeeln
Tatuering: en på vristen
Bästa vän: denice
Sporten du spelade: fotboll eller ridning
Husdjur: hamster och hund
Vaccination du minns: vet inte
Koncert: hahah mora träsk tror jag
Förälskelse: nån i lekis antar jaag
Alkohol du drack: cider 2.25or ftw!! xD

JUST NU:
Äter du: äpple
Dricker du: cola
Är du på väg att: duscha
Lyssnar du på: en röst
Väntar du på: jag ska prata klart

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: japp
Vill du gifta dig: tror jag väll
Karriär i åtanke: ingen aning

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: båda
Kramar eller pussar: både och
Kortare eller längre: längre!!!!!!!!!!!!!!!!!
Romantisk eller spontan: vet inte
Snygg mage eller snygga armar: både och
Tatueringar eller piercingar: tatuering
Känslig eller inte: lite mittemellan
Ragg eller förhållande: inget av dom, asså nånting mittemellan dom sakerna
Bråkstake eller tveksam: mer bråkstake än tveksam, men aah, liite tveksam också

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: ja
Tappat glasögon eller linser: har jag säkert
Haft sex på första dejten: nej, men asså, dejt.-.-
Krossat någons hjärta: vetinte
Har du blivit arresterad: hahahaha nej
Dissat någon: har jag väll kanske
Gillat din killkompis (mer än som vän): ja

TROR DU PÅ:
Dig själv: kanske
Mirakel: men nej
Kärlek vid första ögonkastet: ja
Himlen: är blå ja
Tomten: näj
Att kyssas på första dejten: men dejtjävel. jaaa
Änglar: nej

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: lekis jao!
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: det beror ju på, men det ska man väll klara av
Vad kan du verkligen inte leva utan: luft, syre liksom
Vad vet inte så många om dig?: att jag är en vampyr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0