haha heelt vilsen

fattar ingenting av nya blogg.se lol, bara jag eller? loggade in som vanligt, och allt va ba helt upp och ner eller nått sånt xD ojojoj. vilsen steingruber. men jaja! i söndags sov nisen här, och igår satt vi och slöa första delen av dagen, sen åkte vi på äventyr till borlänge i moppeeebiiileeen, lol xD tog bara sådär skapligt lång tid.. men vi va sugna på max, och då vare bara max som gick för sig att äta också. efter det åkte vi till kupolen, jag hitta 2 tröjor på bikbok hiho. sen kom vi hem vid en 9 tiden ungefär eller om det va 10, minns inte., då gick jag ut och gick xD sen kollade jag på grease<3333 och idag har jag bara vart hemma och inte gjort nånting :) nu ska jag ta och kolla på en film också! hörs kanske sen hehe
puss!
bild i repris osv, men vill bara gråta när jag tänker på middagen och avslutningen och åh, världens bästa klass:') gay haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0