allting kan va över imon

hejhejhej, igår kväll slutade det med att jag åkte till denice och sov där med henne och amanda, och idag kollade vi på 21 jump street, och sen åkte jag hem och åt, sen va jag med amanda en stund, sen träna vi, sen har jag vart med henne en stund nu på kvällen också, tagit bort våra utväxter har vi också gjort:):) imorgon ska jag amanda och denice va tror jag, alla 3 sover iallafall hos denice, och på torsdag morgon kommer hennes mormor och hämtar oss vid 9, och då åker vi till leksand! :D direkt när vi kommer dit ska vi in på sommarland tror jag, och sova i tält ska vi göra också och grejer. kommer bli riktigt kul :D sen nästa vecka äre väll peace and love också va? :D weho. nejnu ska jag vara aktiv med mig själv och packa, för det kommer jag inte orka imorgon tror jag xD
vi hörs nått mer säkert. puss


gammal jag vet. men enda bilen jag har på alla tre tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0