One Of Us

hejhejhej. just nu ligger jag i min underbart sköna säng och ska sova lite tidigt sisådär xD ska hälpa mammas boooyfriiiiend med nå låtar till hans ipod innan dom åker hem till tysklandet igen! fyfan vad skönt. dom är väll helr ok att umgås med och så, men det är så jävla skönt när det blir lite tommare här hemma, så som det ska va lix xD taskigt det låter, men jaja. sen måste jag ner till min gode vän Mårten imorgon också, för ljudet i min mobil vill inte funka, så ska släpa med mig pappsen eller nått xD åker själv om jag måste! kan inte lyssna på musik, kan inte spela songpop, kan inte ha ljud om det ringer eller nånting liksom. dö iphone, DÖ. men nej nu tänker jag kolla på en film så länge som jag orkar, sen sova :)
puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0