Heart skips a beat

hejhejhej, igår va jag hanna och denice i kupolen, fick med mig lite saker hem sisådär, sen på kvällen va jag hos viktor med han denice pont micke och hannes, va fan ganska kul haha. sen nånsång skjutsade jag viktor och mike trill avestavallen för dom skulle spela futtboll med några. sen åkte jag hem och spela sims till halv 3 xD sen orka jag inge mer, deras bebis dog, då vare inge kul längre. så nu ska jag göra en ny familj. och det är så jag tänker tillbring min dag. mammsen och tyskland åker snart iväg med husvagnen också, wiiihooo!!! jaja nu väntar min söta simsfamilj på mig:):) puss på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, mysig design på din blogg!

Jag har tänkt att börja vlogga regelbundet på min blogg och jag skulle verkligen uppskatta om du klickar dig in på min blogg och ge mig lite förslag på olika ämnen att göra vloggar om :)
Snart kommer också en tävling med riktigt tjusiga priser!

http://sandralouiseisabelle.blogg.se

2012-07-14 @ 22:09:30
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0