haha juste

hade ju en blogg jag. hehe. igårkvällen va trevlig iallafall, nu vet ni det. fredag den 13 spenderades med hanna och denice, och sims 3, och piggelinninis, och i torsdags köpte jag sötaste kaninen, piggelin<3<3<3 sen har jag bara jobbat, jobbat och jobbat. nu väntar jag iallafall på min kåmpis erik, vi ska till donken, mitt älskade saknade donken<33 åh längtar. hahah jaja nästa vecka är det iallafall jobb som gäller igen. weey! sen äre jobb tre dagar till veckan efter det, sen åker jag till danmark på cup med laget, wiho! sen känns det som sommarlovet snart är slut också. sämsta sommarlovsvädret någonsin.:( men nu tänker jag kolla på tv. heddå
fast dedär är ju en gammal bild, så vissa som inte är med på bilden ska med till danmark, och vissa som är med på bilden ska inte med. hehe

Kommentarer
Postat av: puff

Heeeeeeej Johanna, Kan inte du ta kort på din kanin? wiiihooo :D :D
MVH din ekorre kompis

2012-07-15 @ 22:34:46
Postat av: Puff

Heeeej Johanna skulle du kunna ta kort på din kanin och lägga ut den på din blogg?? väldigt tacksam för svar! MVH din ekorre kompis <3<3<3<3<3

2012-07-15 @ 22:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0