häändel

kom in på handel, weey. blir säkert kul! min micke, och min puff kom in också, nå fler vet jag inte än xD idag har jag iallafall jobbat, jag och min micke xD hon sov hos mig igår iallafall, sen började vi halv 8 imorse, vi fick måla nå tak, och tvätta och måla en mur, och rensa ogräs. blä haha! men imorgon ska vi fortsätta målaa:):) sen va jag ute och gick en sväng med smilla, jobbiga hund. men jaja, jag gick iallafall xD
nu ska jag duscha sen ska jag bara kolla på film eller nått sånt tror jag:) om någon vill göra mig sällskap kan den ju slå en pling xD
jaja ska duscha nueee, puss
                                                                                 min micke<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0