Don't wake me up

hejhejhej!!!!! vill ni veta världens bästaste grej? okej det visste jag väll att ni ville lix. JAG OCH NISSELITO SLUTADE HALV ELVA IDAG! bästa avslutet på 3 veckors jobb, juste vi får fortfarande betalt till 4, KUNG! bäst. underbart. så nu har jag pengar och lov xD yeeey! fast nu måste jag städa, för min såkallade mor kommer hem idag.......... och min kanin kommer bli rädd för hundarna:'( omg tänk om jag inte kan ha kvar min piggilinninis:'( jag tycker faktiskt om henne, hon är söt. ska döda den hunden som skrämmer henne. förutom tilda, för henne tycker jag om, bara för att det är min hund hehe. har ju vart så skönt att inte ha mamma och alla hundarna hemma lixlixlix:( men livet är hårt. bara att acceptera och vänta tills hon åker igen xD fan vad dryg jag är känner jag. vi hörs sen istället, när jag inte är så exalterad.
puss
juste. har ju inga finfinfina bilder på den här datan. getballebög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0