typ tusen år efter

men vafan, har inget bättre för mig!


Du under 2011..

När...

Grät du senast? - nån timme sen
Skrattade du senast? - tidigare idag, med nisen♥
Duschade du senast? - typ, klockan 4 vare tror jag!
Lyssnade du på musik senast? lyssnar nu
Hade du kul senast? - igår kväll

Vem..

Kramade du senast? - min kära syster
Pratade du i telefon med senast? - cacke
Fick du sms av senast? - Denice
Hade du tråkigt senast? - Nu

Om dig:

Kommer du ifrån? - en fjärdedel från österrike, och resten swedeeen
Heter? - Johanna Maria Elisabeth Steingruber
Hur gammal är du? - 15
När fyller du år? - 10 maj
Tycker du om någon just nu? - yes
Jag samlar på? - ingen aning
Gröna eller röda äpplen? - Gröna lätt!!!!!!♥
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Min Denice♥
Vilken tid gick du upp idag? - typ kvart över 12
Har du sovit i din egna säng inatt? - nej
Har du sovit ensam inatt? - ja ensam på en soffa, i samma rum som nisse och manda
Har du strumpor på dig nu? - jaa?
Hur svarar du i telefon? - hallå? fast när mamma ringer säger jag ba aa?
Vad ska du göra ikväll? - inte ett skit
Vad ska du göra imorgon? - plugga med bästavän
Var vill du bo när du blir stor? - bra fråga, inget svar dock


Vad vill du bli när du blir stor? - skulle jag också vilja veta!
Är det okej att gråta? - jappjapp
Vilken årstid tycker du bäst om? - sommar
Skulle du göra om du vann en miljon? - shoppa, åka utomlands, läänge. sen spara osv
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - nja
Vill du gifta dig? - Ja? nångång antar jag
Vill du ha barn? - nån gång, men inte just nu
Solar du ofta? - nejdå ;)
Är du bra på att laga mat? - kung
Gillar du att dansa? - dansa är kul men jag föredrar att supa. skoja. nemen det är kul att dansa en viss dans med erik, för vi är kung på den höhö
Hur vig är du? - haha va?
Vilken är din favoritglass? - piggelin
Tror du på ett liv efter döden? - nepp
Är du morgon eller kvällsmänniska? - kväll
Vilken ögonfärg har du? - blågråa tror jag väll
Vilka hårfärger har du haft? - blond, ljusbrun, mörkbrun
Brukar du bädda sängen? - nej
Har du kysst någon under den senaste månaden? - jaa, nisse. höhö nyår nivet
Vad var det senaste du sa? - ja den ska stå där
Saknar du någon nu? - har aldrig saknat nån mer


Under 2011..


Har du gråtit? - mm
Har du skrattat? - yä
Har du sovit i tält? - en halv natt ja
Har du sovit under bar himmel? nä
Har du varit på Gröna Lund? - japp
Har du varit på Liseberg? - aa
Har du varit på Kneipbyn? - och de är?
Har du varit utomlands? - japp
Har du varit i en annan stad? - men ja
Har du bott hemma? - nej verkligen inte. jaa

Dina vänner under 2011..

Har en vän dött? - nepp
Har en vän sökt tröst hos dig? - ja tror det
Har du sökt tröst hos en vän? - ja
Har du sovit över hos en vän? yes
Har du varit kär i en vän? - fattar inte 
Har du fått mer än fem nya vänner under året? - ingen aning, har jag säkert

Under 2011..

Har du pussat någon? - ja?
Har du varit tillsammans med någon? - japp det har jag
Har du varit kär i någon? - jappjapp
Har du sovit med någon av motsatt kön? - tror det

När har du som mest..

Gråtit under 2011? - ingen aning, va väll i slutet på året
Skrattat under 2011? - sommarn


Denna månad:

Har du varit kär? - jaa
Har du kysst någon? - jaa, eller nja
Har du pussat någon? - ja, nisse
Har du kramat någon? - jaa
Har du skrattat? - jaa
Har du gråtit? - mm
Har du varit glad? - jadå
Har du varit ledsen? - jappjapp

så nu vet ni det
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0