svar!

 

Anonym om frågestund, så cool som jag är:

Skulle du kunna visa dig naken i skolan?

Svar: haha nej det skulle jag inte kunna.

 

å-l om frågestund, så cool som jag är:

hur ska en perfekt kille vara för dig? :*

svar: jadu, han ska vara snäll, bry sig om mig, ärlig, omtänksamt, typ det vanligaste sådära.:) och sen får han gärna vara snygg också höhö

 

 

Inte skontan om frågestund, så cool som jag är:

Varför ska det alltid komma in några och förstöra?

svar: för att dom är töntiga:))

 

 

ClaesHubert om frågestund, så cool som jag är:

Hur breda näsborrar har du och hur snabbt du vifta med dem?

svar: ingen aning, antar att du får komma och mäta och kolla själv:)

 

 

Flugigt om frågestund, så cool som jag är:

Hur flugig är du?

svar: jag är så flugig an bara kan!:)

 

 

Anonym om frågestund, så cool som jag är:

Vad tycker du om Denice pojkväns bror? :o :o :o
Jag tycker han verkar häftig :$

svar: ja, han är riktigt jävla cool och snäll! och han har en grym stil:D

 

 

Anonym om frågestund, så cool som jag är:

Hatar du folk som är anonyma?

svar: det beror på vad dom frågar:)

 

 

å-l om frågestund, så cool som jag är:

cloetta eller marabou? xD

svar: marabou xD

 

 

Inte skontan om frågestund, så cool som jag är:

Varför rakar du inte benen och armhålorna?

svar: haha jadu skontan, nu äre ju så att jag rakar både ben och armhålor xD

 

 

bästa mois om frågestund, så cool som jag är:

Vilka är dina närmaste vänner? :*

svar: jag har jättemånga superfina vänner, men dom som jag verkligen berättar allt för är väll, typ, dig moa, denice, åsalinn, mathilda och börje, och elona har jag pratat ganska mycket med också:)
men det är nog moa och denice som vet verkligen allt!:)

 

 

mats om frågestund, så cool som jag är:

vad gör du med dom som kommenterar anonymt? :P

svar: haha dom ska jag och du spöa ner xD

 

 

inte skontan om frågestund, så cool som jag är:

tkr du skontan e cool?

svar: han är lätt en av dom coolaste jag känner.

 

 

Anonym om frågestund, så cool som jag är:

varför har du inte sagt att du har blogg?:(

svar: visste inte att jag skulel gå runt och säga sånt:)

 

 

Anonym om frågestund, så cool som jag är:

Varför underskattar du dig själv så mycket?

svar: det visste jag inte att jag gjorde?:) eller det gör jag väll inte?:) inte enligt mig iallafall xD

 

 

emma s om frågestund, så cool som jag är:

hej!!! saknar du mig lika mycket som jag saknar dig??? megamånga år sen som vi träffade varandra!!!
puss på dig sötnos!

svar: åååh hej emma!<333 jaaa jag saknar turkland som fan :'( jag saknar minst lika mycket som du saknar mig!!!!<3
puss!

 

 

Anonym om frågestund, så cool som jag är:

har du någon annan du gillar just nu?

svar: nej.

 

 

Anonym om frågestund, så cool som jag är:

vad hände mellan dig och felix?

dom som vill veta svaret på den frågan kan ställa den till fille istället, eftersom jag knappt vet själv vad som hände.



sådär, det va alla frågor, dom flesta va ju ganska roliga att svara på! höhö
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0