pumped up kicks

tjännä!
idag har jag vart i min finfina skola. det va mycket tråkigt. eller en sak som va kul, denice va inte där, för hon skulle bort, så då ville jag ju inte äta helt forever alone liksom, så skulle äta med skontan och dom, så fick inte jag och skontan plats, så slutade med att han och jag satt forever alone vid ett bord endå. men bättre att va med han än helt själv iallafall!
sen kom anki och lämna lappar där man skulle skriva ett program man ville gå och kolla på, så jag amanda och adam tog ekonomi, så ska väll dit och kika lite hiho. men lutar fortfarande mest åt handel, men kan ju ha att göra med att jag inte kollat nått på ekonomi, men vi får se hur jag gör. jobbigt läge jao.

om 50 minuter kommer mallan, då åker vi och möter amanda, sen klockan 5 börjar den officiella fettodagen.
weho
och imorgon efter skolan så ska jag äta lite födelsedagsthai för åsa-linn med henne moa nathalie, och så hänger börjesson på också! och efter det ska jag och amanda till åsbo, och där träffar vi denice, så kommer det väll säkert va en massa fler där.
men nej nu ska jag slå in en hemlig sak i ett paket!
vi hörs väll nått imorgon om ni har tur.
pusshej!

haha vågar jag? visst, man ser hur jävla oäkta och fejk dedär är, men är fett sugan att bara klippa av allt jävla hår, och allt det slitna verkligen försvinner, och aa! men, kommer bara ångra mig, för jag älskar att ha långt håt.. men känns som om det är dags för en liten förändring, men efter nian isånafall, för jag vill ha långt hår så man kan göra nått med det på middan och avslutningen osv, värsta planerarn!
nejnu blev det jävligt långt.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0