Man Must Dance

tjolahopp!
idag har jag klippt mig, men eftersom ingen jävel tror mig, så tänker jag inte säga nått mer om saken. moa följde med iallafall! thiho
sen har jag vart och gymmat med fliss också, och sen har jag inte gjort nått meraaa.
imorgon ska jag till skolan. och sen ska jag vara fet! oweey! längtar♥
sen på fredag ska jag äta thai med moa och åsa-linn, lite för tigdigt födelsedagsfirande för bruden! oweey, 15, stoooort!! hihi aja, sen på fredag kväll ska jag till åsbo höhöhöhö! k-u-n-g fast nej? varför skrev jag så?
nu ska jag äta. dör typ av hunger.
pusshej!
oweey, fett snigg!♥
här är min kompis mathilda dahl, hon fyller också år snart! weho, speciella planer♥
jjjjiiiihhhhaaaa!!!!

Kommentarer
Postat av: å-l

sötnos!! :*

2012-01-19 @ 16:15:03
URL: http://linnburmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0