haha jag är så jävla dålig

hej, mitt namna är johanna steingruber och idag i skolan så fick min mobil vingar och flög från skontans hand och ner till golvet, och fin några jättefina sprickor, typ, överallt på framsidan! hahah fyfan va kul.
jaja, nu har jag cackes gamla satio, och hoppas att min älskade telefon är lagad snart igen!
haha men den funkar ju iallafall, bara skärmen som blev spräckt. hiho!
fan vad jag inte har saknat sony ericsson kan jag ju säga iallafall. skitmärke haha
nej nu ska jag fälla en tår eller två, samtidigt som jag skrattar åt att jag måste ha den lägsta iqn av alla som bor i avesta.
pusshej

titta vad fin den blev♥


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Är ditt namna johanna steingruber? =)

2012-01-26 @ 21:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0