Friday i'm in love

hejsvejs, eller nått.
skjutsa hem matilda för ett litet tag sen, alltid lika kul att va med min hiawatha♥
jaja, nu sitter jag vid datan, som kanske märks, och kan inte sova än på ett bra tag, för är hur pigg somhelst. bra steingruber.
jaja, imorgon slutar vi iallafall typ, vid 2 tror jag, då måste jag plugga ett litet tag känner jag... so-prov på måndag, kan ingenting, också bra steingruber!
och sen imorgon kväll, eller aa vid 6 nångång, så ska jag allafall va med åsa-linn!! myssss hiho
sen på lördag ska jag leka med nisse, på kvällen iallafall. och på söndag ska jag nog till romme med några från klassen! trevliiigt. justja, ramsell kanske skulle med också, men det är ju bara trevligare enligt mig. nu ska jag kolla vad min söta vän mathilda dahl skrev på facebook.
ha det braa
puss!
vrid huvedena av er, ville bara säga att jag och amanda är duktiga och har tonat bort en mycket ful och oönskad utväxt nu! eller det va igår men jaja
jjjjiiiihhhhaaaa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0