älska, glömma och förlåta.

Är du kär nu? - jao
Har du sårat nån så de börjat gråta? - ingen aning? hoppas inte de
Har nån sårat dig så du börjat gråta?- Ja
Har du haft ett förhållande som varade över 10 månader? - ney
Har du haft ett förhållande som varade över ett år? - Nej
Har du haft ett förhållande som varade över två år? - Haha nej

ÄRLIGHET
Har jag gjort något som jag lovat någon annan att inte göra?
- inte vad jag vet
Har jag gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? -har jag säkert
Har jag smygit ut utan lov? - ja
Har jag ljugit om var jag är för någon? - ja
Har jag en hemlighet som ingen vet? - yes
Har jag struntat i ett prov? - nej

DÅLIGA TIDER
Har jag druckit alkohol?
- ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej
Jag kan inte svälja piller -jodå
Jag har tagit mediciner mot depression - nää?
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det -nej?
Jag har vaknat gråtande - nej?
Jag har somnat gråtande - det vet man väll inte? eller jag märker inte när jag somnar

DÖDEN
Jag hatar begravningar - ja
Jag har sett någon dö - vet inte?
Någon nära till mig har försökt begå självmord - njae?
Någon nära till mig har begått självmord - nej

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - har jag säkert
Jag har sett en fallande stjärna - ja
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - va?
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - haha ingen aning
Har sparkat en kille mellan benen - ja :))
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - nej
Druckit en hel liter mjölk på en timme - haha men nej?
Jag har medverkat i en teater - nää?
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - men ja? eller va? man pratar väll med en massa på onternet som man sen ser typ i skolan osv sen?
Du har fångat en snöflinga med tungan - haha ja tror jag väll
Jag har suttit på ett tak på natten - nej?
Jag har aprillat någon -vafan är det??
Jag har åkt taxi - ja?
Jag har ätit sushi - usch ja
Jag har åkt snowboard - japp!

fett tråkigt test, men jaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0