1 januari 2012

hejpåer!
kvällen igår va trevlig. höhö.
nejmen seriöst nu. den började med att jag åkte till denice vid 4, sen kom nathalie, så fixa vi oss sen åt vi där hemma också, sen nångång åkte vi till felicia en sväng, och sen upp till skogsbo till alina. sen vid halv 12 typ, så åkte vi ner på stan och va där ett tag och sådär. sen tillbaks till alina tills typ kvart i 2, sen skjutsa vi hem rosen och oscar till rosen, och sen åkte jag denice och nathalie hem hit och sov här. sen vakna vi idag nångång och då åkte denice hem, och sen efter ett tag åkte nathalie också, och nu sitter jag och gör ingenting. exakt vad jag tänker fortsätta med resten av dagen.
hadet!
bilderna tagna från nisses blogg. sånivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0