This love was ment to be

igår kvällen va heeelt ok. blev dock arg på far min på bussresan hem, men så kan det va. hade iallafall en rolig kväll med två söta vänner höhö
bästa med hela kvällen va lätt att man gratis delicatobollar, fett gott haha
aja, vi kom väll hem vid halv 1 kanske, en timme senare än vad det egenligen skulle ha vart. kul. nej.
aja, då skjutsa jag hem denice, och sen åkte jag hem och satte mig vid datan, och sen kollade jag på en film, och sen sov jag. haha
nu snart ska jag väll byta om och åka iväg på träning troor jaag, mysigt, inte alls kallt på någe vis eller så.
sen ikväll skulle jag kanske plugga och sova med denice? fast kanske inte får det för mor min eftersom tyskland har invandrat, och då ska jag ju vara "social" med dom, genom att sitta och titta på tysk film. nej jag ska plugga, är riktigt duktig jag, mvg i alla ämnen, speciellt spanskan, kan det flytande snart! xD
nej nu börjar jag bli tråkig, hörs sen
puss
image description
okej, dom va visst seriösa. men det va inte jag, och detta är typ enda bilden alla tre blev med på haha
image description
nisse kissa. så då va jag så söt, omg jag dör, fett fin. xD
image description
bästa på hela kvällen, fett goda
image description
lampooor. fett griiiimmt, fast ne
image description
pappa, hur nöjd som helst när ranelid klev upp på scen.
image description
niiiisseee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0