Stronger

OM DIG
1. Namn - Johanna Maria Elisabeth Steingruber
2. Bor - avesta
3. Syskon - två stycken systrar
4. Ålder - 15, fast typ om 3 månader, 16
5. Född - 10 maj
6 Ögonfärg - Blågrå typ
7. Längd - 163
8. Skostorlek - 36/37
9. Höger eller vänsterhänt - ´höger
10. Stjärntecken - oxe
11. Hårfärg - brunt
12. Födelseort - falun, om det är där man är född liksom

DAGENS

1. Låt - If It Means A Lot To You- a day to remember
2. Saknad - cola
3. Kläder - svarta jeans, svart linne och en typ, beige/vit tjocktröja
4. Smink - puder, lite rouge och mascara
5. Underkläder - svart bh, och rosa sånadär halvstring från gina tricot. höhö
6. Mat - thai
7. Köp - thai, morötter, chips, dipp, gura, choklad och thai
8. Göra sen - sova
9. Godis - choklad
10. Pinsammaste - jag tappade gurka på coop

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - ney
2. Tycker du om godis - ja
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - när jag känner för det
4. Äter du oftast nyttig mat - haha nja
6. Är du stark - ja jävlar ja!
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - vet fan inte xD
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - ooh, sötast och snyggast osv. fast ney
10. Ger du mycket komplimanger till andra - haha jag ger väll komplimanger när jag känner för det
11. Är du nöjd med ditt förnamn - haha nja, tycker det låter asfult
12. Du tycker att du själv är smart - haha ja, asså smartast i sverige jag jao!
13. Vad är det sämsta hos dig - allt
14. Vad är det bästa hos dig - finns inget bra med mig xD
15. Har du bra självförtroende - nja, beror på vad det handlar om
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? -såfort jag inte har nått att göra 
17. Tycker du om att vara med killar - jadå!
18. Känner du dina grannar - hahahahahha nej. bara appe. men han bor ju liksom gatan ovanför, så det är ju inte riktigt granne, men jaja
19. Vad har du för färg på dina underkläder - svara jag inte nyss på det? jaja svart och rosa iallafall
20. Använder du BH varje dag - haha ja
21. Svär du ofta - haha ja svär väll när fan jag vill
22. Gillar du skolan? - nej. hata skolan. hata mina lärare. fml
23. Har du någon gång skolkat - hahah nej, verkligen inte. aldrig!
24. Spelar du något instrument - ney
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - just nu spelar jag bara fotboll, men rider nån gång ibland, har gjort sen jag va 5, sen under mina år har jag spelat handboll och basket också xD
27. Har du några tatueringar - ja, en, vill ha en till hihi
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - haha varje gång jag går förbi en

BRUKAR DU
1. Sova mycket -
sover tills jag inte är trött
2. Ta mediciner du inte borde ta - haha nej
3. Snusa - ney. blä
4. Dricka alkohol - nej, aldrig. xD
5. Skada dig - ja:(
6. Klä dig i svart - haha ja, nånting svart brukar jag lyckas ha på mig dagligen
7. Hata folk - beror på
8. Lita på folk - nje
9. Skada dig med flit - nä?
10. Drömma mardrömmar - nej faktiskt inte:)) har ju min drömfångare xD
11. Gå i skolan - aa
12. Gå i kyrkan - ney
13. Vilja dö - nja, ibland fan!

NÄR
1. Åt du senast - va ett tag sen
2. Läste du ut en bok senast - inte fan vet jag? brukar inte läsa
3. Köpte du något senast - idag
4. Svor du senast - nyss
5. Sjöng du senast - nu
6. Klagade du senast - öö, typ ett tag sen
7. Klantade du dig senast - haha va väll förra fredagen sist tror jag xD xD

HAR DU
1. För många vänner - kan man ha det?
2. Förföljelsemani - och det är?
3. Någon annan psykisk sjukdom - nä? inte vad jag är medveten om
4. Skadat någon - ja :D
5. Färgat håret - jaaa
6. Några piercnings - ja, 3 i öronen och en i naveln
7. Några tatueringar - ja
8. Egen dator - ja
9. Gjort bort dig rejält - har jag nog alldeles säkert gjort ja.

kul vaa??? nej.
godnatt

kbryyyyyyyy
sakna sommar. sakna sol. sakna värme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0