plugg, fast nej

hej jag heter johanna steingruber, och jag ska plugga.
men jag orkar verkligen inte.......
kul, svenska nationella imorgon, och på torsdag, oweey.
och sen en jävla massa so, och nånting mer vare, har ett matteprovsäckel snart också tror jag.
kuul! höhö
nej nu vill jag ha pizza också.................... och cupcakes................
nån som vill kan ju få baka och komma hit, och köpa med en pizza på vägen, blir fint det.
fast ingen som kommer göra det... och oj vad roliga saker jag skriver om. nej dö jävla gay haha
nu ska jag ringa pappa och be han köpa pizza, jag ska säga snälla tillochmed.
ååå kolla film vill jag också göra.. men asså vafan, skolan kan inte förvänta sig att jag ska plugga med lite feber, och när jag hellre tittar på film liksom.
åå vad roligt blogginlägg assssså shiiet.
gay
hejdå

woho, grattis mamma! idag fyller hon, öö gammalt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0