one more time

hejsaan
idag va jag i skolan, för ovanlighetens skull sådär.
sen va jag och fliss och gymmmmma, sen gick jag hem, sen så satte jag mig vid datan, och prata med viktor, och då kom vi på att vi skulle kolla på innebandymatch, så åkte ner till kopparhallen och mötte han, och sen så va hannes och jimmy där, så vi kolla med dom höhö
och nu har jag solat och duschat! skööönt.
nu ska jag äta ett grönt äpple och dricka ett stort jävla glas cola♥ och kolla på one tree hill.
fast nu vare nån dryg jävel som skrev på facebook, så ska se vem det va och vad den vill först. detta var i princip min dag in i minsta detalj, förutom vad jag gjorde i skolan. hoppas ni klarar er endå.
PUSS

haha bjuder på ankbilden. höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0