okej, moa klaga

dags att skriva nånting. igår efter skolan åkte jag och Börje och hämtade Mathilda, la in henne i bakluckan med ögonbindel, och skjutsa henne till mcdonalds och bjöd henne på ett mål mat, haha det va hennes present från oss, hoppas hon tyckte om det hiho.
sen skildes våra vägar i avesta, jag åkte hem och packa, och sen mot Moa. Sen hämta vi upp börje, åkte mot Åsalinn och hämta henne och Hedvig, och sen på nå disco i ådal som sög haha. helt jävla dött, känner att jag är för gammal för sånt där höhö. sen vid 12 åkte jag Moa och Amanda och köpte pizza, fast det va bara jag och Moa som skulle ha, sen skjutsa vi hem Börje, och åkte hem till Moa och åt pizza och sen somna vi till dagboken hihi:) en heeeelt ok fredag. Och ikväll ska jag och nisen på mellllodifeesstiiivaleeen haha. just ja, Nathalie ska också dit! blir nog trevligt. Så får vi la se vad jag hittar på när jag kommer hem. nu orkar jag inte skriva mer. höörss

så kan jag bjuda på en "fin" bild på mig och Moa, och en bild på en väldans god glass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0