nisse från burger king

hahhahahah bli inte arg denice.
jo, kan ju berätta om min alla hjärtans dag, om ni vill veta. annars kan ni ju ge fan i att läsa.
jo, efter skolan åkte jag hem och packa, sen hämta jag denice, så hämtade vi en sak på ica, sen köpte vi mat, åkte hem till henne, lekte med en sak. sen åkte vi och kollade påhockey en stund med pont, fast det va en jävla massa folk där. bland annat min "kompis" micke. men han va dum. och sen sa han förlåt. så vi är vänner igen. tror jag
sen åkte vi hem, och juste innan hockeyn bakade vi negerbollar med rosa strössel. det va inte gott.:(
sen badade vi hiho
och ikväll ska hon sova hos mig, men idag ska vi plugga en jävla massa. tagga biologiprov på fredag jao. kan inte ett skit:D:D:D:D:D underbart
justja! fick tillbaks matteproven idag också! fick godkänt iallafall, va betyget högre än vad jag hade satt mina chansningar på.
och nu blev det förjävla långt
hörs sen. puss

höhöhiho humor. fast endå inte. men det va, för några timmar sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0