Greatest Love Of All

tjobido. nej va fult.
hej.
idag va jag i skolan, som ni såg, fina bildeeer.
sen åkte jag hem, åt mat, kolla film, vänta på pappa, sen åkte jag ner till honom och plugga matte, och kom hem kvart över 10 kanske, och inte faan kan jag nått mer för det. haha nejmen det ska nog gå för ett g iallafall. sen äre bara att tagga till biologiprov på fredag, och 2 prov nästa vecka, och ett omprov xD sen har vi ju alla dessa jääävla inlämningsuppgifter. asså skolan kan ju gå och ta sig.
men jag älskar min klass. den är jätterolig, fast störd.
hoppas alla ni har lika kul klass som jag har, men det är tveksamt. fast den är bara rolig ibland. för det mesta är den bara gangsteeer. haha xD
aja nu ska jag gå och hämta ett grönt äpple, sen begrava mig under mitt täcke, eftersom det är lika kallt som det är i världens kallaste land, vad det nu heter, så kallt äre iallafall på mitt rum.
hejdå. nej vad fult allt blev
puss.

cool grabb. och orkade inte leta efter nå bild heller såååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0