förlåt att jag aldrig sagt förlåt.

wazzup bitches?? skoja.
vet aldrig hur man ska börja skriva sånthär jävla äckel skit. och rubriken är ännu svårare, så det blir oftast den låten jag råkar lyssna på för tillfället. så nu vet ni det.
idag har jag träning, klockan 1 jao.
och igår va jag ju med malin, och vi hade verkligen taggat till att vi skulle äta coopsallad, så vare stängt när vi kom dit..... jag dog lite... så vi åt thai istället, och så köpte vi, dipp chips och grönsaker.
så kollade vi på fiiilm, och pratade en massa höhö. sen kom erik en stund och gjorde oss sällskap. sen åkte vi hem vid 1-halv2 kanske. där nångång iallafall.
och idag klockan 5 så ska jag hem till min söta mormor och äta bakad potatis hiho, bäst.
nu ska jag äta frukost, fast det finns ingenting gott som jag vill ha.
pusshej
image description
oweey, närbild. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0