Drive By

tjo, eller nått
idag har jag vart i skolan, och sen va jag och amanda och köpte lite saker till nationella imorgon. höhö, sen har hon hockeyträning snart nångång, och efter det sover hon hos mig tror jag!
aa nudå? vette fan vad jag ska skriva jao. fml kanske, nej nu ska vi inte va såna. jo, vill ni veta vad som gjorde mig morgondag????? jo, att moa skrev idag att dom ska till domarhagen imorgon och kolla på nå dans, så då får jag träffa min puff hiho<3333
bäst.
nej nu ska jag gå och ta ett riktigt jävla stort glas vatten. för colan är ju såklart slut, asså jag lovar. mitt liv ka ju gå och ta sig haha.
nej men jag tänker hitta på nått bätrre än att skriva massa onödiga ord här iallafall.
puss

sommmmmarlov♥♥ tror jag att det va iallafall... aja, jag vill iallafall ha sommar. nu. tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0