Stay the night

titanic♥♥♥♥ asså fan vad jag grina. denice fattade inte ens om det va 3D eller inte hahaha... söt♥ jag och mathilda satt och grina iallafall, och denice skratta åt oss:( jaja. efter bion så åkte jag och denice till malin ett tag, och sen skjutsa jag henne typ halvvägshem, och sen åkte jag em, satt vid datan, gick och la mig, och bara för att det är lov, så vakna jag såklart vid 9. kul! men somnade om nån timmse till sen, hiho. nu har jag duschat, och lite senare ska jag leka med mathilda, hihihiihihihiihi osv. vet inte riktigt vad vi ska göra, har pratat om en chips, dipp och cola dejt ett tag nu, får se om det blir så kanske :)) haha
nej nu tänker jag göra mig i ordning och klä på mig lite klädeeer. eller kanske ska kö på handduksoutfit idag? eller nej, tare en annan dag
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0