One

hejhejhejhejhej osv
igår va jag med denice till borlänge för hon skulle tatuera sig, blev jättefint:) sen när jag kom hem åkte ja börje och åsalinn till by, men det sög. så vi åkte till karlbo istället, och det va ganska mycket roligare.:) sen kom jag hem nångång och somna en annan gång xD jaja
nu ska jag duscha, sen så ska jag och denice till syster min vid halv 7, så sminkar hon oss lite grymt sådär hoppas jag, sen så ska jag och denice va rockbrudar och gå på värsta rocksaken, tagga. sen efter det åker vi till nordanö och träffar lite trevligt folk. sen får vi se vart kvällen slutar osv, hemma i min säng tippar jag på!
nu ska jag dricka upp min cola, och sen som sagt duschen.
puss!

bara för att mina strumpor va så jävla grymma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0