moamoamoamoamoamoa osv

jo, nu äre såhär att moa blir sur för att jag aldrig bloggar, eller hur hon sa, så nu bloggar jag! ok? bra.
nu sitter jag alltså hemma hos moa, och sen så har jag träning, och efter det tror jag att jag skulle va med börje, eller nått, bbmys osv, men vi får se hur det blir! och imorgon ska jag och nisse upp tidigt, för klockan 8 går bussen till falun, vad ska vi dit och göra tro? hm, wooppaa, hiho.
sen är det bara en skoldag kvar sen äre lov!!! weeeey!! tror vi är lediga på onsdag iallafall :D men iallafall, på onsdag kväll ska jag och mina söta bästa vän gå på titanic i 3D sakemojs, hennes mamma och mormor ska med också hihi :D
och nu orkar jag inte skriva mer, så vi hörs sen, pussssssss

arkivbildsak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0