donken. fet jag vet

vart på donken med mathilda amanda och moa, va kul, men jag känner mig så fet när jag äter där hela jävla tiden....... just nu pratar jag med kim i telefon och skäller på honom för han har en skruv lös.:) imorgon äre nationella provet i engelska som står på schemat, omg vad jag ser fram emot det!!! fast nej. om 4 minuter ska jag kolla på big brother, och sen sova. har ont i huvet, så ikväll blire en tidig kväll xD juste. om man kommer försent imorgon blir man ju inte ens insläppt i klassrummet så. kul! verkligen! jag som jämt är i tid... nej nu börjar det snart xD
puss

sen kan ju skont få ett grattis också, så slipper jag ta en egobild på mig för omväxlingens skull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0