big brother

hejhejhej
idag har jag vart i skolan. det va tråkigt. sen va jag och kollade på min träning, kunde inte va med dock. efter det åt jag mat, fett gott. haha sur jag låter, men jaja xD
efter att jag hade ätit kom denice hit med sina föräldrar för att prata liiitee, gick inte riktigt som vi vela, men helt ok endå:) efter det va jag med amanda en stund:) och nu sitter jag här och kollar på big brother. imorgon vet jag inte vad jag ska göra, plugga kanske? eller nått. sen på torsdag åker mamam till tyskland, så då tror jag att min bästa vän ska sova här:):):) eller jaa jag hoppas det iallafall :D men nej nu ska jag kolla:)
puss

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0