Weey.

Bra uppdatering va? Aa. aja har inte orkat eller haft tid, men efter skolan i fredags så följde nattis med hem hit, vi kollade typ på film och åt massa godis, sen va vi ute ett tag, och sen somna vi innan 1 har vi kommit fram till, va väldans skönt faktiskt. Sen i lördags hade vi alarm på 10, så vi gick upp typ 10 över, sen åkte vi till kupolen med Malin och Hanna, och far min va vänlig nog att skjutsa dit oss!:) sen träffa vi Mathilda och Börje där, så sen vid dyra åkte alla 6 bussseeen hem. Sen va jag hem till Peppe och Tobbe och åt pizza med dom. Sen åkte jag ut till Nathalie vid 9 kanske, och va där ett tag, några från hennes klass va där. Sen när jag skulle hem så ville appe och Sanna med så dom fick ju såklart det och sen när jag kom hem åt jag igen haha, sen somna jag vid 3 tror jag ungefär iallafall. Det va min helg hittills iallafall! Och ikväll ska jag vara med Felix. Nu orkar jag inte skriva mera.
Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0