over the hills and far away

vg på dansen idag! fyfan vad skönt!! haha jag hanna och denice va ju såå jävla snygga med våra kläder osv!
aja, kom hem från skolan typ, 10 över 3 kanske? nått sånt.
och nu har jag nyss ätit maaat. och snart måste jag plugga också, men har ingen aning om vart papperna är.. men så kan det va.
Sen ikväll hade jag tänkt sola också:)
justja, klänningen jag beställde har inte kommit än.. om den inte kommer innan imorgon kvart över 5 har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig på julfesten.. men egentligen så bryr jag mig inte riktigt, men fett tråkiiiigt. ville ha den haha.
och som ni kanske fattar så äre julfest imorgon, och min klass har hand om inträde och biljetter osv.
sen bara för att alla hjälper till så börjar vi klockan 1 på torsdag. fett sköönt. och på fredag slutar vi typ. 2 eller nått sånt. skönt att slippa klfen!!!
nej nu ska jag försöka plugga utan papper.
puss!!
bästa med ny blogg är att jag kan låtsas att ni aldrig sett bilden förr:)
snällt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0