kuul

OM DIG
1. Namn - Johanna Maria Elisabeth Steingruber
2. Bor - avesta
3. Syskon - 2 systrar 
4. Ålder - 15
5. Född - 10 maj
6 Ögonfärg -blågråa
7. Längd - 161
8. Skostorlek - 37
9. Höger eller vänsterhänt - höger
10. Stjärntecken - oxe
11. Hårfärg - brunt 
12. Födelseort - falun

DAGENS..
1. Låt - Drops of jupiter - train
2. Saknad - kalle ankas julafton....
3. Kläder - inte bytt om från sovkläder än
4. Smink - ingenting för tillfället
5. Underkläder - ja jag har såna på mig ja
6. Mat - har inte ätit än
7. Köp - inget. än så länge
8. Göra sen - äta
9. Godis - inget där heller, än så länge haha
10. Pinsammaste - nisen

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - tss nej, eller aldrig gjort, men kan ju tänka mig
2. Tycker du om godis - haha jo det är väll heeelt ok.
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - för många gånger:(
4. Äter du oftast nyttig mat - haha, nej verkligen inte 
6. Är du stark - ja, typ starkast i världen
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - ingen aning
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - ppfpfff nej!
10. Du ger mycket komplimanger till andra - gör jag? jaha
11. Är du nöjd med ditt förnamn - haha nejnejnejnej
12. Du tycker att du själv är smart - smartast.
13. Vad är det sämsta hos dig - allt haha
14. Vad är det bästa hos dig - finns ingenting jag kommer på
15. Har du bra självförtroende - ja! världsbäst fan
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn ? det beror på. 
17. Du tycker om att vara med killar - inge fel på dom
18. Känner du dina grannar - nej, pensionärer bara
19. Vad har du för färg på dina underkläder - svarta trosooor och vit bh
20. Använder du BH varje dag - jaa?
21. Svär du ofta - japp
22. Gillar du skolan - nej
23. Har du någon gång skolkat - jaappp
24. Spelar du något instrument - nej.
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll,handboll, ridning, basket xD
27. Har du några tatueringar - japp!:)
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - haha, många.


BRUKAR DU...
1. Sova -
ja, så ofta jag kan.
2. Ta mediciner du inte borde ta - nej.
3. Snusa - nej fyfan.
4. Dricka - alla dricker väll? cola är lätt godast 
5. Skada dig - haha nej verkligen inte
6. Klä dig i svart - japp.
7. Hata folk - haha nej, men vissa undantag finns ju
8. Lita på folk - njaaa
9. Skada dig med flit - nej
10. Drömma mardrömmar - inte vad jag är medveten om
11. Gå i skolan- ja
12. Gå i kyrkan - nej.
13. Vilja dö - haha ibland

NÄR...
1. Åt du senast - igår
2. Läste du ut en bok senast - hm.. vet inte ett tag sen
3. Köpte du något senast - igår
4. Svor du senast - nyss
5. Sjöng du senast - vet inte
6. Klagade du senast - vet inte
7. Klantade du dig senast - nyligen skulle jag gissa på

HAR DU...

1. För många vänner - nää
2. Förföljelsemani - vafan är de?
3. Någon annan psykisk sjukdom - haha nej, elelr vem vet
4. Skadat någon - har jag säkert :D
5. Färgat håret - japp
6. Några piercnings - japp
7. Några tatueringar - japp
8. Egen dator - japp
9. Gjort bort dig rejält - har jag säkert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0