Jullooooov

Äntligen. Seriöst, fyfan vad jag har längtat efter det här. Hihi
Jaja, skoldagen börjades med att vara i kopparhallen och titta när eleverna fick spö av lärarlaget haha. Sen tillbaks till skolan, äta pepparkakor och dricka varm choklad, sen samling i klassrummet så fick vi våra betyg (hej jag heter Johanna Steingruber och mina betyg sög) och sen gick vi och titta på lärarnas julshow, va ganska kul, har vart bättre dom andra åren ju... Men jaja:) sen böt jag och fliss julklappar idag, hon fick en tröja av mig och jag fick en ring och en earcuff:d om de nu stavas så. Och lite senare kommer nattis hit så ska vi också byta julklappar:d och nu orkar jag inte skriva mer.. Fett jobbigt att skriva från mobilen.
Puss!!
Och en bild på två jävligt söta brudar bjuder jag på också:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0