julfest

hejsaaan
kom hem för ett tag sen från skolan, va ganska kul faktiskt, men mina fötter tar typ självmord snart..
nu sitter jag och äter min dagliga dos av gröna äpple, och sen tänket jag gå och göra varm choklad och sedan mysa ner mig i min ensamhet framför en film eller två:)
har sovmorgon till klockan 1 imon, känns heeeltokej! fast fett onädigt att gå till skolan för 2 lektioner, men jaja!
justja, min hals tar död på mig också. men det blir nog bra:)
sen imorgon efter skolan, eller innan, så måste jag verkligen städa rummet..
sen på kvällen ska jag iallafall vara med felix.
och nu har jag typ inge mer att säga.
puss!
bilden har inge med texten att göra, men kolla värsta akrobaterna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0