Drops Of Jupiter

kom hem från felix för typ en timme sen, vi gjorde inget speciellt, han fick välja film.
justin bieber filmen. den va ju.. bra! typ.
somnade inte iallafall:d
sen jag kom hem har jag pratat med mor min om julalftonen, och alla andra domdär dagarna, och setat här och inte gjort ett skit.
och nu ska jag slå in nathalies julklappar och felicias julklapp. och imorgon efter skolan ska jag va med nattis så byter vi
julklappar!!:D sen på fredag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, nånting hittas väll på.
imorgon får vi våra betyg, och så äre även lärarnas julshow.
och nu ska jag ladda ner nån kul film och titta på den och sen sovaaa.
pusshej
cool unge dedär.
nyår förra året haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0